Söker nån som vill spela med mig i helgen.
Spelar mest brädspel av olika slag, är öppen för förslag på kul spel.
Har dålig (läs: ingen) koll på vilka spel som finns på lokalen, men spelar gärna nåt jag inte spelat förr.
Annars kan jag ta med mig lite småspel, typ Bang och Tantrix om det finns intresse för snabbare spel. Bang tar väl ca 1 timma och Tantrix går på 20 minuter.
Förbarma er över en nykomling?
- NiklasB
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Niklas Bolmdahl
Förbarma er över en nykomling?
cacoethes loquendi
"Ibland tror jag att det säkraste beviset på att det finns intelligenta varelser i universum är att ingen av dem har försökt kontakta oss."
- Kalle, Kalle & Hobbe
"Ibland tror jag att det säkraste beviset på att det finns intelligenta varelser i universum är att ingen av dem har försökt kontakta oss."
- Kalle, Kalle & Hobbe
- wyrmer
- Namn: Peter Werner
Re: Förbarma er över en nykomling?
Jag kommer att komma ner till lokalen vid 12 imorgon och spela brädspel.
Där kommer att vara folk större delen av dagen sen som spelar brädspel så du är välkommen ner om du vill spela.
Där kommer att vara folk större delen av dagen sen som spelar brädspel så du är välkommen ner om du vill spela.
"What the world needs is more geniuses with humility, there are so few of us left." —Oscar Levant
- NiklasB
- Namn: Niklas Bolmdahl
Re: Förbarma er över en nykomling?
cacoethes loquendi
- Kalle, Kalle & Hobbe
- Kalle, Kalle & Hobbe