Motto
- bengtslaanesh
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Pär Nordlund
- Skarpskytten
- Namn: Magnus Olofsson
Jag måste protestera mot denna beskrivning! Några av de finast upplevelserna i mitt liv har jag haft med det preussiska generalstabsverket över Fredrik den Stores krig. Att läsa är att uppleva! Och att leva! :rolleyes: Och på tal om belgiska fälthaubitsar kan jag gärna redogöra för det preussiska artilleriets pjäser under nämnd krig.Den typiske dmfaren har läst om mycket (...) men upplevt ganska lite

"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
- Elrik
- Namn: Erik Lindholm
Haha! Du sa bajs!Skarpskytten skrev:Jag måste protestera mot denna beskrivning! Några av de finast upplevelserna i mitt liv har jag haft med det preussiska generalstabsverket över Fredrik den Stores krig. Att läsa är att uppleva! Och att leva! :rolleyes: Och på tal om belgiska fälthaubitsar kan jag gärna redogöra för det preussiska artilleriets pjäser under nämnd krig.Den typiske dmfaren har läst om mycket (...) men upplevt ganska lite

Senast redigerad av Elrik den tor 22 mar 2007, 19:05, redigerad totalt 1 gånger.
Maestro of the lol-orgel.
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
.
Den inre röven. /Poesi by Ilg
- Vicvolta
- Namn: Andreas Junzell
FYI Det var Uddman och inte Gejhed som lär ha sagt detta. Gejhed har ingen syster. Dessutom var citatet "jag hade inte levt idag om inte min syster varit så dålig på att kasta kniv.", vill jag minnas.Ulvert skrev:Gammal goding från Gejhed: 'om min syster varit bättre på att kasta kniv hade jag inte suttit här nu'
When in doubt - empty magazine
- Skarpskytten
DMF - even the worst is good enoughArcturus skrev:Nil Satis Nisi Optimum - Nothing but the best is good enough
Vi påtalar dina brister - för endast 150 kr om året!
"Ingens träl, ingens tyran"
- Skarpskytten
- Ulvert
- Auctoritas - Moderator
- Namn: Roger Johansson
DMF - Leave your world behind...
DMF - Där råttor, ludna nudlar och wermlandsaktiva huserar...
"I am firmly convinced that AM on my radio stands for Absolute Moron. I will not begin to tell you what FM stands for."
DMF - Där råttor, ludna nudlar och wermlandsaktiva huserar...
"I am firmly convinced that AM on my radio stands for Absolute Moron. I will not begin to tell you what FM stands for."
"People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
-Alan Moore m.fl.
"Nope, I can't go to Hell, Satan has a restraining order against me."
- bengtslaanesh
- Namn: Pär Nordlund
- Pedersen
- Namn: Magnus Pedersen
- Kontakt:
Re: Motto
DMF - No guts, no failure!
DMF - Din sinkadus i vardagen.
DMF - Bananflugornas herrar.
DMF - Drick Mig Full(ast).
DMF - Din sinkadus i vardagen.
DMF - Bananflugornas herrar.
DMF - Drick Mig Full(ast).
Rock hard, ride free! - Judas Priest
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
Blixt och dunder och miljoner tyfoner - Kapten Haddock
Vissa lagar som syftar till att bekämpa kriminaliteten är ännu mera kriminella - Friedrich Engels
- Abdul Alhazred
- Namn: Anders Ilg
Re: Motto
Bättre vara efterklok än förutseende
Egna framgångar är uppmuntrande, men andras misslyckande är inte heller att förakta