Dark Heresy one-off.

Allting som har med gammalt hederligt pappersrollspel att göra.
Användarens profilbild
bladerunner_35
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Björn Söderström
Kontakt:

Dark Heresy one-off.

Inlägg av bladerunner_35 »

yo alla barn,

pga sjukdom kommer det förmodligen finnas utrymme för den hågade att hoppa på en mycket avslappnad och löst hållen omgång av det nysläppta Dark Heresy - vi kommer i så fall att spela igenom det extremt rälsade dungeonbash demo/äventyret Shattered Hopes (jag tror inte det ska ta mer än två-tre timmar max). Räkna inte med något större utrymme för rollspel utan det handlar mest om att pröva på och lära känna systemet (som förövrigt är rätt simpelt).

MEN, det är INTE SÄKERT att vi kommer spela äventyret (bland mycket annat beror det på om någon mer är intresserad) så innan du glad i hågen springer ner till lokalen så hör av dig till mig på min TELEFON (vi kommer inte sitta och kolla forumet), skulle telefonen vara avstängd så betyder det att vi redan har börjat med någon aktivitet där vi inte vill bli störda, alternativt att alla platser redan är tagna....

/björn
"There is nothing else. Existence is random, has no pattern save what we imagine after staring at it to long."

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.