jag svängde förbi er lokal under eftermiddagen och blev mäkta imponerad. Dels av lokalen i sig med alla spel och all parafernalia (bion och särskilt köket var imponerande) men framför allt av det varma mottagandet och atmosfären.
Jag spelar vanligtvis på Utopia i Malmö men har nyligen börjat höra mig för lite överallt efter speltillfällen lite närmare därhemma i Landskrona. Jag fick DMF rekommenderat och bestämde mig för att checka läget - nu grämer jag mig över att jag inte fick reda på er existens tidigare! Ni har till och med stadiga pokerkvällar! Det hela verkar faktiskt lite för perfekt.....
...förhoppningsvis har ni inga alltför mörka hemligheter eller invigningsritualer.

Jag hoppas kunna svänga förbi och spela en eller ett par 40K matcher under den kommande veckan för att "pröva på" (är det någon som är intresserad så hör gärna av er) men kan nog redan nu säga att jag definitivt kommer att bli medlem så snart tillfälle bjuds.
Det var allt för den här gången, jag lämnar en utförligare presentation till efter att jag blivit medlem.
/björn