Brädspel tisdag 27/10?
-
- Tribunus laticlavius - Ung general
- Namn: Hampus Danielsson
Brädspel tisdag 27/10?
Nu har jag lov och imorgon har jag inget särskillt för mig. Vill någon glad DMF:are spela lite brädspel imorgon, tis 27 okt? Jag kan tänka mig att vara på lokalen från 16.00 och framåt.
Hej och sånt
- Xian
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Christian Henriksson
Re: Brädspel tisdag 27/10?
Jag kan definitivt tänka mig det, men är osäker på när jag kan komma ifrån. Måste eventuellt hålla på och fippla med lån av bil. Men det borde inte bli senare än 18.00 som jag är klar...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
-
Dig kan man alltid lita på, Christian
Försöker dra med mig en icke-medlem. Han verkade intresserad, så vi får se imorgon när jag får ett definitivt svar.
Försöker dra med mig en icke-medlem. Han verkade intresserad, så vi får se imorgon när jag får ett definitivt svar.
Hej och sånt
- Xian
Jag missade ju dagens brädspelsäventyr i butiken så då får jag ju ta igen det på något annat sätt...
Hojta till när du vet säkert om din polare ska vara med.
Hojta till när du vet säkert om din polare ska vara med.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
-
Va då för butik?
Hursomhelst väntar jag fortfarande på svar. Men jag tror vi kan räkna med honom. I annat fall så meddelar jag det här. Så vi ses på lokalen vi 18.00. Jag är där någon timme innan, ifall du skulle bli tidig.
Hursomhelst väntar jag fortfarande på svar. Men jag tror vi kan räkna med honom. I annat fall så meddelar jag det här. Så vi ses på lokalen vi 18.00. Jag är där någon timme innan, ifall du skulle bli tidig.
Hej och sånt
- Xian
Brädspelsbutiken på Clemenstorget, med det fiffiga namnet Spel.
-
Ja. Vi spelar. Jag är där med min kompis från 16.00 och så väntar vi på dig klockan 18.00.
Hej och sånt
- Insanoflex
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Max Zeromski
jag bangar inte lite brädspel idag men jag kommer nog ner till lokalen runt 19 eller nånstans runt det
''Om jag inte skulle vara sheriffen i stan skulle han som inte vara sheriffen inte kunna ha makt! Det är jag som är sheriffen i stan!!'' [/ \ / \ / \]*
*hand-rörelser
*hand-rörelser