Någon som vill spela lite fantasy?

Här postar man om man vill anordna någon aktivitet på eller utanför lokalen, och söker deltagare.
Echunia
Praefectus - Adjuntant
Praefectus - Adjuntant
Namn: Casimir Ehrenborg

Någon som vill spela lite fantasy?

Inlägg av Echunia »

Hej, jag är ny här, vet inte riktigt om jag borde posta i denna del av forumet. Men men vi får se ^_^ .

Jag har precis blivit tipsad om er förening och är en warhammer spelare. Har haft ett långt uppehåll men tog upp hobbyn igen efter förra sommarn.
Jag har lirat väldigt mycket 40k i 4th edition, och en del fantasy i 6 edition. Nu när jag kom igång igen så ville jag få en ny start så började med Skaven som fantasy arme. Så jag undrar då självklart om någon som har lust att lira lite fantasy på lite mindre än 2000 pts.

De två armerna jag har till fantasy är
Skaven - ca 1750 pts
Orcs and Goblins - ca 1500 pts

Har också en del 40k armer. Dessa ligger dock i stockholm. De är alla i Chaos temat och har blivit splittrade nu sen de nya Codexarna. Så har en del Daemons, massvis av CSM och massa fina mutanter till min LatD ( RIP :cry: ) lista. Spelar hällst fantasy eftersom det nya chaos codexet är så tråkigt i 40k, men man ska aldrig säga aldrig :wink: .

Jag studerar på LTH så kanske har ganska restriktiva tider men går nog att lösa.
Användarens profilbild
Harliqueen
Auxilia - Tvångsrekryterad
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Karl Gustav

Re: Någon som vill spela lite fantasy?

Inlägg av Harliqueen »

Hej!

Sent svar kanske men varje måndag vid 18.00 är det figurspel nere i lokalen(Warhammer, Flames of Lol etc). Jag spelar gärna fantasy med dig och kan spela allt mellan 1000 - 2250 poäng. Givetvis går det bra att spela andra dagar med, skicka ett PM eller skriv tillbaka så kanske vi kan bestämma något.

Mvh
Skriv svar