Hej alla DMFare!
Jag har med tillåtelse av Björn Larssons bäste vän Henrik fått lov att skriva detta inlägg på forumet.
Så det är med en stor sorg i mitt hjärta som jag meddelar att den färgstarke Björn Larsson har avlidit i sitt hem!
Ni dmfare som vill ha mer information kan skriva till mig: paul_nair@hotmail.com
Med sorg i hjärtat
Paul
En sorgens dag!!!
- Stormharen
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Paul Nair
-
- Custos Castrorum - Nyckelbärare
- Namn: Johan Ljungström
Re: En sorgens dag!!!
Usch det var tråkigt att höra , har du möjlighet och berätta varför ?
Dmf kanske kan skicka en blomsterkrans till begravningen
“Wuz betta den one choppa? Two choppas! Two choppas is one more… is one times da… is lots more fun! Waaagh!”
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
- Chopmo, Dung Heap Philosopher
-
- Senatus - Styrelsemedlem
- Namn: Lennart Markovich
- Kontakt:
En tråkig dag för alla DMFare.
jag hade aldrig förmånen att känna Björn bra som person, har bara träffat honom ett få antal ggr. De männniskor som fått spela i Björn Larssons rollspelskampanjer, har alla ansett att det varit en av de bästa saker de upplevt i en rollspelares värld.
Vila i frid Björn.
Med sorglig hälsning, Lennart.
jag hade aldrig förmånen att känna Björn bra som person, har bara träffat honom ett få antal ggr. De männniskor som fått spela i Björn Larssons rollspelskampanjer, har alla ansett att det varit en av de bästa saker de upplevt i en rollspelares värld.
Vila i frid Björn.
Med sorglig hälsning, Lennart.
"War doesn't determine who is right. Only who is left."
- Stormharen
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Paul Nair
Det skulle vara en jättefin gest från dmf om dmf kunde skicka en blomsterkrans!!!
Begravning om ca 2-3 veckor!
Han avled natten mellan onsdag och torsdagen 18:e mars i sitt hem i stillhet, förmodligen av en diabetes relaterad orsak !
Begravning om ca 2-3 veckor!
Han avled natten mellan onsdag och torsdagen 18:e mars i sitt hem i stillhet, förmodligen av en diabetes relaterad orsak !
kombat skrev:Usch det var tråkigt att höra , har du möjlighet och berätta varför ?