Halloj!
Har aldrig varit i kontakt med DMF tidigare men tänkte att nu när man sparkat igång med 40k
igen är tillfället givet.
Har förstått att måndagar är figurspelskvällar, hur länge brukar ni hålla på? Jobbet slipper jag från 18.00 nämligen. Skulle vara kul att hitta lite folk att lira lite casual 40k med. Har börjat bygga upp mina orks och det hade varit skoj med några matcher kring ca 1000p för att komma igång igen.
Kan väl säga att reglerna finns i huvudet, men är lite rostig då jag inte spelat på ca två år. 5th edition har jag bara spelat några mindre matcher i.
Om någon spelsugen dessutom skulle råka bo öster om Lund i glesbyggden hade det varit en bonus .
Dags för 40k igen!
- ArneB
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Anders Holm
- Kontakt:
Re: Dags för 40k igen!
Hej!
Folk brukar spela till i alla fall tio på måndagar. Det brukar vara bäst att bestämma en spelträff med någon innan man kommer ner så slipper man bli besviken för att alla redan spelar med någon. Hoppas du hittar ner! Välkommen!
Folk brukar spela till i alla fall tio på måndagar. Det brukar vara bäst att bestämma en spelträff med någon innan man kommer ner så slipper man bli besviken för att alla redan spelar med någon. Hoppas du hittar ner! Välkommen!
Du kanske kan SPELA, men kan du KÖTTA?
- guildmaster
- Magister - Administrator
- Namn: Gustav Dahlström
- guildmaster
- Magister - Administrator
- Namn: Gustav Dahlström