Reaper kickstarter

Warhammer 40k, Warzone och allting som rör krig med målade arméer.
Användarens profilbild
lilljonas
Auxilia - Tvångsrekryterad
Namn: Jonas Svensson

Reaper kickstarter

Inlägg av lilljonas »

För den inom figurspel som bott under en sten de senaste veckorna, så har Reaper ett projekt på Kickstarter där man kan få ohemult många figurer för väldigt få pengar, och det är en vecka kvar på den. Figurerna är av en mjukare sorts plast än "vanliga" plastfigurer, men de jag vet som testat dem har varit nöjda ändå.

http://www.kickstarter.com/projects/151 ... gaming-min

Jag börjar bli lite sugen på att hoppa på den (just nu är priset på en bra bit under en dollar/figur), men jag vet inte om jag någonsin skulle måla allt eller ens för den delen vad jag skulle ha det. Så jag tänkte kolla om det fanns andra som är intresserade, och som kanske skulle vilja vara med och dela på ett paket? Främst tänker jag att det kanske finns rollspelare som vill ha figurer till sina spel, och då borde de här funka rätt bra.
Användarens profilbild
lilljonas
Namn: Jonas Svensson

Re: Reaper kickstarter

Inlägg av lilljonas »

Jag har gått med och stött kickstartern, men jag kommer nog inte behöva i närheten av alla figurerna. I fall det är någon eller några som är intresserade, så dyker figurerna kanske upp i mars, och i så fall skulle man antingen kunna köpa loss några. Eller är föreningen intresserad av figurer för spel a la Descent och/eller rollspel?

Det är också 11 timmar kvar att öka sin "pledge", om någon vill köpa in sig på någon av de extra-val man kan göra.
Skriv svar