Nån som är sugen på nåt snabbare spel nu på lördagen.
Åkte in på vinst o förlust nu på förmiddagen men möttes av den låsta dörren, så nu sitter jag på ett nätcafé och undrar om nån mer vill spela nåt snabbt o kul.
( snabbt = tid < 2 h )
Spel nu på lördag (idag)
- NiklasB
- Auxilia - Tvångsrekryterad
- Namn: Niklas Bolmdahl
Spel nu på lördag (idag)
cacoethes loquendi
"Ibland tror jag att det säkraste beviset på att det finns intelligenta varelser i universum är att ingen av dem har försökt kontakta oss."
- Kalle, Kalle & Hobbe
"Ibland tror jag att det säkraste beviset på att det finns intelligenta varelser i universum är att ingen av dem har försökt kontakta oss."
- Kalle, Kalle & Hobbe
- Skarpskytten
- Namn: Magnus Olofsson
Re: Spel nu på lördag (idag)
På lokalen finns en lista med nyckelbärare och deras telefonnummer. En av dem bor femtio meter från lokalen. Tips är att förse sig med några av dessa nummer, eller kontakta en nyckelbärare i förväg. Då slipper man stå att rycka i en låst dörr.
"Ingens träl, ingens tyran"
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
"Society in every state is a blessing, but government, even in its best stage, is but a necessary evil; in its worst state an intolerable one."
- NiklasB
- Namn: Niklas Bolmdahl
Re: Spel nu på lördag (idag)
Tack för tipset
Ska komma ihåg det.
Nu kom jag ju in senare på dagen, så jag fick spela som jag ville.
Ska komma ihåg det.
Nu kom jag ju in senare på dagen, så jag fick spela som jag ville.
cacoethes loquendi
- Kalle, Kalle & Hobbe
- Kalle, Kalle & Hobbe